17 Ekim 2015 Cumartesi

Polonya'ya Erasmusa Gidecek Arkadaşlara Duyuru!

 Merhaba sevgili okur yazarlar. Bu yazım çok kısa olmakla birlikte sizlere birkaç hatırlatma yapmak istiyorum.


 Yaklaşık 1,5-2 yıl önce yaşadığım erasmus hayatım sırasında sizlere bu blogdan yaşadığım deneyimleri ve bilmeniz gerektiğini düşündüm bilgileri paylaştım. Bunu yazarak ki tek amacım daha işini bilen ve daha duyarlı arkadaşlar oluşturmaktır. Bir yardıma ihtiyaç duyduğunda kısa yoldan işi bilene sorsunlar diyerekten. Bu sayede yüzlerce kişi özellikle Instagram ve facebook yoluyla bana ulaştılar, istedikleri her soruya bir şekilde cevap verdim veya bir arkadaşa yönlendirdim. Şu anda bu arkadaşlar gidip geriye bile döndüler ve okullarına başladılar bile. Hatta bir kısmı ile halen iletişim halindeyiz ve onlarda ben gibi blogları aracılığı ile aynı göreve devam ediyorlar.

 Daha önce de belirttiğim gibi yazılarımı güncel tutmaya çalışıyorum. Özellikle D Tipi Ulusal Vize Alma (Polonya için) isimli yazımın reytingi çok yüksek ve bu sebepten bu yazımı güncelledim ve eklemeler yaptım. Ayrıca Türkiye'den Lublin'e Gidiş Polonya'dan Lviv'e Geçiş ve Türkiye'ye Dönüş ve LUT'da Konaklama ve Yurtlar yazılarım da gayet yüksek okunmaya sahip ve bu benim açımdan sevindirici.

 Yukarıda bahsettiklerimden şu sonucu çıkarabilirsiniz. Herhangi bir durumda benimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Mail ve facebook hesaplarımı bu durumlar için aktif kullanmaktayım. Yazmamı istediğiniz bir yazı olursa özellikle LUBLİN hakkında şartları sağlarız ve bir yazı hazırlarız.

 Bir hatırlatma daha!!

 Çoğunlukla Lublin olsada Varşova, Poznan ve Bydgoszcz şehirlerine giden ve şu anda orada olan arkadaşlarım mevcut ve sizleri seve seve onlara yönlendirebilir, yardımcı olabiliriz.

 Hepinize bol şans. Takipte kalın..

 Hasan ERCAN
 17.10.2015
 KARABÜK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder